tirsdag, mai 19, 2009

Sjøsetting og HH Skagen race

Til info så står båten fremdeles på land. Vi har ikke klart å få tak i kranbil da de tydligvis har det hektisk i disse dager. Håper inderlig vi får den ut tirsdag 19. (i dag), for hvis ikke blir den stående på land til over helgen. Og det liker både kommunen og jeg dårlig.


Onsdag ettermiddag går starten på regattaen HH Skagen race, og da seiler jeg på First 40.7 Erika. Det er min første havseilas så dette blir spennende og jeg gleder meg veldig. Kommer til å ha veldig dårlig samvittighet hvis ikke Kosmix er sjøsatt før starten, men jeg vet ikke hvordan jeg kan gjøre noe med det. Hverken kan eller vil avstå fra regattaen...

Det er meldt vinder i styrken liten og laber bris (opptil ca 8m/s) så det blir nok en fin seilas.

Ingen kommentarer: