mandag, mai 19, 2008

Status på båten

Båten er nå ferdig lappet ved Sjøsenteret i Drøbak. Den har forresten vært ferdig et par ukers tid, men pga. forskjellige omstendigheter har jeg ikke hentet den ennå.
Håper jeg får muligheten til å hente den denne uken.

Når den er hentet er det forskjellige ting som jeg skal gjøre med den. Rekkestøtter skal jeg bestille selv, og jeg skal montere rodkicken. Den må også på land for å stoffes, og i år skal jeg smøre flere lag enn ifjor. I fjor brukte jeg to lag, men det viste seg å være for lite. Må nok ha minst tre lag, og i tillegg ta den opp for vask en gang på høsten.

Siden jeg ikke har hatt båt en periode nå, har Yeni og jeg fått tid til å jobbe med hageparsellen vår. Hvis du vil se hvordan det prosjektet går, kan du følge med på saltfisk.blogspot.com. Kom gjerne med tips til oss.

Redigert: Fikset linken til Salt fisk.

Ingen kommentarer: